پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182642
تخلف کاميون‌هاي ترک در مصرف گازوئيل ايران
تاریخ انتشار : 1394/05/29 17:59:31
نمایش : 1042
مديرکل مبارزه با قاچاق فراوردهاي نفتي ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ناوگان حمل و نقل ترکيه اي به تعهدات خود مبني بر استفاده نکردن از گازوئيل يارانه اي در ايران به طور دقيق عمل نکرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم خورشيدي گفت: بر اساس توافقات بين سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي ايران و طرف ترکيه اي که در ديماه سال گذشته منعقد شد طرف ترکيه اي اعلام کرد که ما سوخت در داخل ايران نمي زنيم و لذا نمي خواهيم تفاوت قيمت بدهيم.

وي افزود: آنها اعلام کردند آمادگي داريم با پلمپ باک وارد قلمرو جمهوري اسلامي ايران بشويم.
مديرکل مبارزه با قاچاق فراوردهاي نفتي افزود: اين در حاليست که ناوگان حمل ونقل همسايگان ايران به غير از ترکيه در پايانه هاي مرزي ورودي ، تفاوت قيمت سوخت را پرداخت مي کنند و در داخل ايران سوخت را به نرخ دوم يارانه اي يعني هر ليتر ۶۰۰ تومان در اختيار مي گيرند.
خورشيدي گفت:‌ در ۶ ماه گذشته بر اساس گزارش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز،‌سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي و سازمان پايانه ها ،ناوگان حمل و نقل ترکيه اي اين تعهد والتزام را به طور دقيق رعايت نکرده است.

وي افزود: براساس اين گزارش در بسياري از موارد اين پلمپ ها دستکاري شده و يا احيانا درهاي باک دوم و سومي وجود داشته و از آن طريق از سوخت يارانه اي و ارزان قيمت داخل ايران استفاده شده است.
خورشيدي گفت: در رايزني با مجموعه وزارت راه و شهرسازي و آقاي واعظي وزير ارتباطات به عنوان رئيس کميسيون مشترک اقتصادي ايران و ترکيه در حال پيگيري هستيم که در اين توافقنامه تجديد نظر شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html